.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان: دولت الكترونيك راهبرد بهينه ارائه خدمات دولتي است

استاندار گلستان گفت: دولت الكترونيك راهبردي بهينه براي ارائه خدمات دولتي با كيفيت مناسب به ارباب رجوع، بدون داشتن محدوديتهاي زمان و مكان و بهبود بهره وري دستگاههاي اجرايي با كاهش هزينه و افزايش كارايي است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، مهندس يحيي محمودزاده در جمع مديران استان در جلسه شوراي فناوري افزود: با توجه به مزايا، رقابت در دستگاههاي اجرايي استان در مسير دولت الكترونيك بيش از بيش شده است.

وي ادامه داد: دولت الكترونيك همچنين نقش يك پيشخوان مهم براي ارائه خدمات با كيفيت بالا و هزينه كم شهروندان را ايفا مي كند.

به گفته محمودزاده اين پديده نه تنها موجب اطلاعاتي كردن شهروندان و مشاغل مي شود بلكه بهره وري و شفافيت خدمات عمومي را افزايش مي دهد.

استاندار گلستان از اين مهم به عنوان يك نوآوري در خدمات عمومي نام برد كه با توجه به فراهم شدن بسترها و زيرساختهاي لازم و گسترش آن، دستگاههاي مرتبط بايد با برنامه زمانبندي مشخص به دنبال افزايش سطح خدمات و رفاه عمومي شهروندان بخصوص در روستاها باشند.

محمودزاده تصريح كرد: شركتها خدماتي نيز ضمن بررسي مشكلات با به كارگيري تجربيات ساير استانها با متد و روش ها و خدمات جديد به دنبال افزايش سطح خدمات و درآمدزايي باشند.

در استان گلستان 220 مركز آي سي تي روستايي وجود دارد كه تا دهه فجر امسال به 290 مركز خواهد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.